Avatar billede ingeman Juniormester
23. juli 2019 - 15:40 Der er 7 kommentarer

WhatsApp

Er der nogen der ved hvordan man starter WhatsApp fra en webside - eller link
Det ser ud som om at man har lukket for how Whatsapp ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2019 - 19:07 #1
det kunne jo tænkes at firmaets servere er nede, og virker igen om et par dage
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juli 2019 - 14:36 #2
du skal forbindes. så de har dine telefondata linket til pc'en
1) pc: https://web.whatsapp.com/
2) følg vejledning, og hav din telefon klar
så burde din pc derefter have forbindelsen fremover
Avatar billede ingeman Juniormester
24. juli 2019 - 18:00 #3
Det er den her der ikke virker:

https://api.whatsapp.com/send?phone=45xxxxxx

Når man har sin WhatsApp kørende på sin PC paret med telefonen - når man kalder linket skal den vælge den modtager som modsvare mobilnr og være klar til at skrive en meddelelse i WhatsApp sessionen.
Det er lidt mer besværlig end som så - hvad er løsningen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juli 2019 - 18:21 #4
whatsapp har en api 'for business' som kan bruges gratis i 24 timer - derefter skal der betales pr sendt besked. https://www.techrepublic.com/article/whatsapp-releases-business-api-heres-how-you-can-use-it/
Avatar billede ingeman Juniormester
28. juli 2019 - 16:41 #5
Det synes ikke at være klart hvor man skal henvende sig hvis man ønsker at teste det
Har prøvet at skrive på WhatsApp kontakt formularen - men der kommer intet  svar tilbage.
Er der nogen i det her forum som har erfaring med at test/bruge WhatApp bussines ?
Avatar billede ingeman Juniormester
28. juli 2019 - 16:51 #6
Avatar billede ingeman Juniormester
18. august 2019 - 15:52 #7
Er er nogen i denne forum har kendskab til brugen af deres WhatsApp API ?