Avatar billede ossys Mester
24. juli 2019 - 16:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billeder til Instagram fra Computeren

Instagram. Jeg har fået et problem, da jeg gerne vise billeder på Instagram. Hvordan benytter man COMPUTEREN til at oploade billeder til Instagram. Jeg har fundet en vejledning til Apple Computer, men ikke til en Windows (7). Jeg anvender browseren Crome.  Jeg har oprettet en gyldig profil. Er der en der har et bud.
Avatar billede INK Ekspert
24. juli 2019 - 16:50 #1
Avatar billede ossys Mester
24. juli 2019 - 17:54 #2
Der var jeg for hurtigt ude. Det er den samme side som jeg har fundet. Han omtaler kun MAC indstillingerne og siger, at der i Windows kan findes de samme menupunkter. Det er ikke lykkedes mig, men jeg er heller ikke nogen havørn til Crome.
Avatar billede martens Guru
24. juli 2019 - 23:11 #3
Prøv med  CTRL  + SHIFT + I
Derefter CTRL + SHIFT + M
og så et tryk på F5

Wupti din browser opfører sig som på en mobil eller tablet ;o)
Avatar billede martens Guru
24. juli 2019 - 23:12 #4
Virker i såvel Chrome som Firefox