Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. juli 2019 - 14:38 Der er 4 kommentarer

Skype alternativer

Jeg har mine kontaktpersoner i MS Outlook365. Jeg har brug for et program, som kan ringe online til en af disse kontakters telefonnumre. Det skal også kunne ringe på et nummer, jeg indtaster, og nummeret skal efterfølgende nemt kunne tilføjes mine Outlook kontakter.

Skype kunne dette inden dens voldsomme nedgradering (!), men MS Team (som eller skulle være afløseren, og oplagt kunne bruge MS Outlooks kontakter) kan ikke foretage opkald udenfor dens egen verden (eller jeg har ikke fundet ud af hvordan).

Min andriod mobil kan finde ud af det, og kunne jeg styre den fra pc'en, ville det faktisk nok være den bedste løsning.

Any clues?
Avatar billede poko1 Ekspert
25. juli 2019 - 15:36 #1
Avatar billede INK Ekspert
25. juli 2019 - 15:53 #2
Der findes et standardprogram i Windows 10, der hedder Din Telefon. Kan formentlig noget med en Android telefon. Har ikke selv erfaring med det.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
25. juli 2019 - 19:38 #3
Super! Jeg vender tilbage, når jeg har prøvet det!
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2019 - 08:35 #4
Din Telefon kan kun vise billeder og sms - ikke opkald og samtaler. Og min samsung er forbundet korrekt, men hverken billeder eller sms vises. Det er en ommer.