Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2019 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gemte netværk

Jeg har brug for at se en liste over de (få) netværk, jeg har besøgt og gemt, og få vist adgangskoden til et af dem - hvad kan der gøres? min tlf logger automatisk på, men hvor er koden? Samsung A520f / Android Oreo
Avatar billede claes57 Ekspert
03. august 2019 - 09:54 #1
løst via en windows pc på nettet - kontrolpanel / netværk.../ klik på netværk, klik på trådløse egenskaber, faneblad sikkerhed, vis tegn.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. august 2019 - 10:40 #2
Det mente jeg kun var muligt på en win7 PC.... Ikke nyere versioner af Windows. Hvilken version var det?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. august 2019 - 11:08 #3
win10 - i lup/søgefelt i processlinjen skriver man bare kontrolpanel - så starter kontrolpanelet fra win7, og resten er som 'i gamle dage'
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. august 2019 - 11:21 #4
Interessant... Det må prøves, tak