Avatar billede Nisc Mester
12. august 2019 - 02:36 Der er 7 kommentarer

lenovo yoga webcam spejlvender billedet

hvo dan får jeg kamera til at tage ordentlige billeder. skal tage billeder ler af kørekort .
har aldrig brugt kameraet i min Lenovo yoga før og opdagede at det tog spejlvendte billede. bruger Windows 10. Hvordan Får jeg vendt billedet korrekt? kan ikke finde noget i indstillinger som jeg kan bruge. Pft.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. august 2019 - 06:33 #1
Den gør det, fordi du skal se dig selv som du er vant til i et spejl.
Spejlvend billede af kørekort i Paint eller et andet program.
Avatar billede Nisc Mester
12. august 2019 - 07:53 #2
Meget morsomt!
🤠
Avatar billede INK Ekspert
12. august 2019 - 08:26 #3
Kun til information. Frontkameraet i mobiltelefoner gør det samme. Check næste gang du tager en selfie 🤡
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. august 2019 - 08:39 #4
#1 var ikke ment som en joke. Man er vant til at se sig selv spejlvendt.
Avatar billede Nisc Mester
12. august 2019 - 08:55 #5
Ok! Jeg har aldrig brugt kameraet før til at tage billeder.  et billede af et kørekort skal vendes i et foto  program. det gør det lidt besværlig at skulle den vej over og ikke bare
kan uploade  til evt. verifikation. tak for svaret. jeg finder et lille kamera frem og prøver med det
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2019 - 09:18 #6
bare for at lukke den - mobiltelefoner og tablets selfie-kamera spejlvender også typisk - mens kamera på bagsiden ikke gør.
Kamera på labtops er 'selfie' vendt.
Avatar billede Nisc Mester
14. august 2019 - 10:07 #7
jeg har et løst netværks forbundet  foscam web. det kan sagtens vende billedet som jeg ønsker. jeg mangler at finde en funktion i mit yoga cam som kan spejlvende og omvendt