Avatar billede TorbenA Novice
12. august 2019 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WordPress hjemmeside: tekst hopper når siden loader?

Hej,

Når man går ind på vores hjemmeside, så hopper teksten en enkelt gang efter et øjeblik. Er det noget man kan gøre noget ved?

Jeg ved godt det måske er en mindre ting, men vil alligevel irriterer det mig, så kunne være rart med en løsning.

Torben
Avatar billede CodePadawan Novice
12. august 2019 - 12:13 #1
Hmm tror måske du ser FOUC (Flash of Unstyled Content), som har noget at gøre med hvornår css mv. loader på siden - ville dog hjælpe hvis jeg kunne se siden :)
Avatar billede TorbenA Novice
12. august 2019 - 12:19 #2
Det er den her: https://ntek.dk
Hvis det er css, kan jeg så selv lave det eller skal man have et plugin til det?
Avatar billede Slater Ekspert
12. august 2019 - 12:52 #3
I dette tilfælde er det ikke CSS eller FOUC, men Javascript. Så vidt jeg lige kan se, bliver højden på topbanneret sat til højden på videoen når denne loades, men før det er den bare sat til 100%. Den eneste måde at ændre det, er at loade videoen tidligere (hvilket er dårligt for performance) eller at hardcode højden, hvilket gør det sværere at udskifte videoen i fremtiden, hvis den nye ikke har samme dimensioner.
Avatar billede TorbenA Novice
12. august 2019 - 13:25 #4
Tak for svaret!
- Jeg tror vi må have fat i vores nørd til at ordne det, hvis det ikke tager for lang tid at lave.