Avatar billede kkims Mester
18. august 2019 - 13:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan afbrydes forbindelsen totalt mellem Iphone6 og MacBook Pro A1502

Hej Alle eksperter

Jeg skal aflevere min Macbook tilbage til mit firma.
Problemet er at alle mine private sms beskeder og Facetime, vises på Firmaets Mac. Desuden ringer firmaets Mac når min IPhone 6 ringer.

Kort sagt
Hvordan afbrydes/slettes min forbindelse totalt, mellem min private IPhone6 og firmaets Macbook Pro Model A1502
På forhånd tak

Mvh
Kim
Avatar billede Anders Seniormester
18. august 2019 - 14:53 #1
Log ud af icloud.
Avatar billede kkims Mester
18. august 2019 - 15:06 #2
Ja, men skal kontoen ikke fjernes fra Iphonen, eller er det nok bare at logge ud af Icloud?
Avatar billede Anders Seniormester
18. august 2019 - 15:27 #3
Du bestemmer selv hvilken enhed du logger ud af icloud på. Jeg ved ikke hvad at fjerne icloud betyder.
Avatar billede Schachtone Seniormester
22. august 2019 - 09:43 #4
Som nævnt så log ud af icloud på din mac, evt "nulstil" den først. Mener også man bare kan slå synkroniseringen fra inde under dit apple ID/Icloud.
Avatar billede kkims Mester
22. august 2019 - 10:32 #5
Tak for deltagelsen til alle
Schachtone for points. Det er korrekt. Synkroniseringen skal slås fra. Dette gøres under dit apple ID

Tak
Mvh Kim
Avatar billede kkims Mester
22. august 2019 - 10:32 #6
:-)