Avatar billede jessica1234 Praktikant
19. august 2019 - 17:38 Der er 1 kommentar

MacBookPro hopper af og på Wifi

Hej,

Jeg oplever det problem, at min macbook pro konstant hopper af og på et bestemt wifi, og det er ikke noget, jeg oplever normalt, og når jeg bruger andet wifi.

De andre som bruger det her wifi oplever ikke samme problem.

Jeg har prøvet et par forskellige ting af som ikke har hjulpet, så jeg ville høre, om der er nogen der har et bud på en løsning?
Avatar billede jessica1234 Praktikant
19. august 2019 - 18:09 #1
Nogle gange er det også som om problemet er værst, når jeg bruger google drive. Det skal forstås på den måde, at når jeg har forskellige faner åbne, kan jeg se, at drevet ikke er forbundet til netværket. Men samtidig kan jeg på andre faner se, at de andre hjemmesider, jeg har åbent, fungerer uden problemer.