Avatar billede Mickger Mester
27. august 2019 - 09:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Activex læser kode forkert

Hej E!

Jeg har et problem med et sheet som jeg har lavet nogle knapper i. det er et shared ark hvor den ene pc kører 2016 og den anden 2013

På pcen med 2016 er der ingen problemer med at benytte activex knapperne når jeg markere selve koden skriver den også Commandbutton1 og Click (oppe i toppen)

Men på den pc med 2013 læser den koden forkert,
Står der general og Commandbutton1_click

(Se billede)
https://drive.google.com/open?id=1v-pqfVu0XT-cPxbR-nDgMpAxGjTZ6xnC

Jeg har fundet problemet men hvordan kan jeg løse det ?
Avatar billede Jan K Ekspert
27. august 2019 - 10:05 #1
Har du prøvet at oprette en ny knap på 2013 pcen? I givet fald, hvad bliver resultatet på den?
Avatar billede Mickger Mester
03. september 2019 - 12:39 #2
Fik installeret 2016 på pc'en, så nu virker det!
Avatar billede Jan K Ekspert
03. september 2019 - 17:43 #3
Glimrende 😁