Avatar billede Jannickhess Professor
01. september 2019 - 01:55 Der er 2 kommentarer

Overfører foto/Videoer, til anden HDD

Da jeg ikke har meget plads på min pc, og at jeg gerne vil overfører Foto og Videoer fra min Samsung Galaxy 10 +

Så vil jeg hører ad om man kan beslutte at billederne og videoerne IKKE kommer in i Billeder mappen på min Pc, men direkte ind på den eksterne Hdd

Kan man det, og hvordan
01. september 2019 - 05:47 #1
Ja. Enten skal du flytte den fysiske rod af system mappen "billeder" til din eksterne disc, hvilket jeg dog vil fraråde da den er ekstern og ikke indlæses i GPT ved opstart.
Slutter du telefonen til computer via USB og aktiverer file transfer eller hvordan gør du? For så kan du vel bare manuelt flytte filerne fra telefonens mountede drev til din eksterne disc? Eller bruger du automatisk synkronisering af en art ?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. september 2019 - 10:59 #2
Hvis du højreklikker på mappen du vil flytte så får du mulighed for "send til" og her ved at højreklikke på den, og der skal din eksterne gerne stå når den er monteret i pc. Tjek op på du har filerne på den eksterne før du sletter på telefonen.