Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
05. september 2019 - 22:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Samsung S7 Hvordan ses og overføres foto til PC "Billeder" virker ikke !!!

Har tidligere kunne via USB ledning til PC se diverse foto i Stifinder, men nu vises intet. (og mobilen har ikke længere sit eget bogstav i Stifinder)
(Samsung Kies supporteres ikke længere og virker ikke)
Hvordan får jeg "Billeder" til at ¨'se' foto og video?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2019 - 08:13 #1
du skal tilslutte telefonen til pcen, og så på telefonen vælge USB-modus -> der skal du vælge noget med filoverførelse (eller noget i den stil)
Så bliver telefonen oprettet som telefon lige forneden af "min computer"
Avatar billede poko1 Ekspert
06. september 2019 - 10:25 #2
Prøv at gå i Kontrolpanel Enhed og printere hvis din PC har Bluetooth så vælg  tilføj enhed.
https://ibb.co/GvPT2kq
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
06. september 2019 - 14:12 #3
Poko1
Har jeg prøvet, virker ikke.

Thomas S
Hvor finder jeg USB-modus? Har prøvet inde i mobilens indstillinger, men kan ikke finde det
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2019 - 10:47 #4
det er noget med at din telefon skal være forbundet med pcen (med kablet), og så skal du swipe oppefra og ned - der plejer at være et usb-ikon, og når du klikker på den, kan du se forskellige valgmuligheder
Avatar billede Philip Kuhlmann Seniormester
15. september 2019 - 18:27 #5
Tomas S. Kunne ikke lade sig gøre.

MEN løsningen fik jeg af Samsung service tlf, hvor en medarbejder anviste mig, at jeg skulle tage forbindelsen mellem PC og Samsung Galaxy S7 ud.
Skrive følgende (så blev utilsigtede forbindelser annulleret):
*#0808#
(altså stjerne, firkant tallet nul og tallet 8,  tallet nul og tallet 8 og firkant)

Så kunne jeg igen sætte forbindelsen mellem PC og mobilen. Det virkede :-D
Avatar billede Karsten E. Praktikant
15. april 2021 - 10:47 #6
Jeg har samme problem og kan ikke finde noget USB-ikon, når jeg swirper ned. Jeg har prøvet at skrive *#0808#, både under "Kør" og "Søg", men det giver ikke noget brugbart. Er det et andet sted, jeg skal skrive denne kommando?