Avatar billede louisek Mester
06. september 2019 - 16:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Videoproduktion på iPhone

Jeg kunne godt tænke mig at producere små film til vores virksomhed. Jeg tænker det skal holdes simpelt for at det bliver gjort.

Er der nogen her der har tips til holder, lys lyd, linse jeg kan bruge med min iPhone?

Og også gerne redigerings- og tekstprogram jeg kan bruge i windows.

/louise
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2019 - 16:59 #1
holder, fx https://www.evermart.dk/handholdt-gimbal-til-smartphone-gopro (jeg har intet med dem at gøre, der er nok 1000 andre, der kan det samme)
Hvis det skal være din iphone, så lev med det, den selv har - ellers, så et prof kamera med mulighed for tilslutning af mic, linser - og en anden holder.
12. oktober 2020 - 13:34 #2
Hej Louise,

Jeg vil helst klart anbefale at få lavet en professionel video. Jeg har selv god erfaring med Post Office, som leverer top kvalitet til gode priser. Sender dig lige et link med: https://www.postofficesocial.com/da/insights/post-service-da/videoproduktion-lige-til-doren/