Avatar billede overgreat Forsker
14. september 2019 - 07:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrive forskellige “titler” for linjer i output på query

Hej
Jeg håber en kan hjælpe.
Jeg vil lave en tabel med to kolonner.
Kolonne 2 vil give forskellige tal mv... resultaterne har jeg styr på hvor mange rækker bliver.
kolonne 1 vil gerne have at jeg kan styre og skrive en forskellig tekst ...
Dvs at jeg på række 1 kolonne 1 kan skrive : tid siden sidst opdatering
Række 2 kolonne 1 skrive: samlet antal produkter
.... osv

Hvordan laver man specifikke titler for de enkelte rækker i query output?

På forhånd tak.
Avatar billede terry Ekspert
14. september 2019 - 17:21 #1
I think that needs a better explanation :-(
https://beginnersbook.com/2015/05/normalization-in-dbms/
Avatar billede overgreat Forsker
15. september 2019 - 08:14 #2
Det er fordi jeg har side, hvor jeg kan have en standard visning af en query...
Der vil jeg gerne for hver række vise noget forskellige ting... det vil jeg gøre med forskellige subqueries. Det vil bare ikke give mening med de tal, hvis jeg ikke kan skrive forklaring ud for de enkelte rækker.
Avatar billede overgreat Forsker
15. september 2019 - 08:43 #3
På den måde kan jeg lave et lille mini dashboard på hjemmesiden selvom jeg er låst til kun st kunne vise en query på siden