Avatar billede Miezip87 Novice
15. september 2019 - 12:53 Der er 1 kommentar

Software til at lave vejledning

Jeg er ved at lave en vejledning til arbejdet.
der vil være en masse sider der linker til hinanden,  så man kan blive vejledet i hvordan man kommer hvor i et program.

men lige nu er det bare et stort pdf dokument man kan scrolle i hvor siderne er linket til hinanden,

så man kan både scrolle eller bruge de knapper i programmet.

jeg vil gerne have en løsning til at man ikke kan scrolle.  men kun se en side, som så skal skifte til en ny side når man trykker på et link.

Hvordan kan jeg ordne dette,  med en løsning så alle nok kan bruge den uden at installere alverdens programmer

perfect løsning hvis dette kunne laves i et PDF dokument
Avatar billede Halfdan Seniormester
15. september 2019 - 18:10 #1
Jeg har personligt selv haft gode erfaringer med at lave vejledninger (dokumentation) med wikimedia og github. her er også rig mulighed for at linke internt mellem forskellige dokumenter, men ja, det kræver noget energi at sætte det op og anvendelse. Det er ikke lige-til derfra at lave en pdf, men søgefunktionalitet og muligheden for at navigere på tværs af vejledningen er helt i top.

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard