Avatar billede htx98i17 Professor
15. september 2019 - 20:36 Der er 4 kommentarer

Kontakt youtube

Det er fuldstændig umuligt for mig at komme i kontakt med youtube support.

Det er som om de ikke vil have at man skriver til dem, for man kommer aldrig ud af rundkørslen.

Kan nogen finde en måde at skrive til youtube på hvor man får svar tilbage?
jeg skal stille dem et spørgsmål vedr Youtube Premium som der ikke findes svar på i deres supportsider.
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. september 2019 - 21:41 #1
Avatar billede htx98i17 Professor
15. september 2019 - 21:56 #2
Hej, kan man skrive til youtube der?
Avatar billede Halfdan Seniormester
15. september 2019 - 23:14 #3
Hvad skal du i kontakt med YouTube (aka Google) for, det er tæt på umuligt hvis det ikke er fordi de kontakter dig (pga du driver en channel der skaber trafik til deres side mv....). Eller lad mig spørge anderledes, hvad er det du vil kontakte dem om, måske kan det løses på anden vis (hvis der er tale om et problem eller noget du mangler at få løst)....

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede Bellamondo Praktikant
30. september 2019 - 14:51 #4
Har du prøvet "Send feedback" -funktionen, som du finder under Indstillinger, evt. med et screenshot?
Bh Zune

Filmproducent
BELLAMONDO.DK
https://www.bellamondo.dk/