Avatar billede schirakow Praktikant
16. september 2019 - 10:53 Der er 2 kommentarer

Migrer Umbraco site til ny SQL og Webserver.

Hej Eksperter,

Jeg har forsøgt at migrerer et standard website bygget I Umbraco, fra en 2008 server (IIS) med en 2008 SQL database fra en SQL server. Efter at have læst op på det, virker det nogenlunde ligetil.
1. Mapperne er kopieret fra webroot til en ny Windows server 2019.
2. Databasen er konverteret til den nye SQL server også 2019.
3. Config filen er rettet, så den peger mod den nye SQL server.

Med det fungerer desværre ikke. Er der nogen med Umbraco erfaring, der kan guide mig videre herfra?

vh Christian
Avatar billede puren Ekspert
17. september 2019 - 09:42 #1
hvad kommer der af fejl?
Avatar billede schirakow Praktikant
17. september 2019 - 13:24 #2
Hej Puren.

Jeg får denne fejl.
Not Found
HTTP Error 404. The requested resource is not found.