Avatar billede Jannickhess Professor
16. september 2019 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Google foto (Download alle fotos) til min Hardisk

Efter at jeg har downloadet Google fotos til min Ipad, for derefter at logge ind på min Pc,er også på Google foto,s - så vil jeg meget gerne downloade flere billeder på en gang til min pc,er - Hvordan gør man det
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2019 - 16:57 #1
Du sætter tjek tegn ved de billeder du vil have ned, og så trykker du på de tre prikker øverst til højre og vælger download vil jeg mene.
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. september 2019 - 17:13 #2
En anden metode der dog ikke er så selektiv er at bruge google takeout.
Avatar billede puren Ekspert
17. september 2019 - 09:34 #3
enig med #2 hop ind på google takeout https://takeout.google.com/

1. vælg de ting de gerne vil have en kopi af

2.1 vælg hvordan du ønsker at få din data via et download link eller gemt på dit google drev eller andet
¨
2.2 vælg om det kun skal gøres en gang eller om det skal gøres hver anden månde

2.3 vælg hvilken type komprimering type du ønsker zip eller tgz

2.4 vælg hvor del arkiverne må være 1,2,4,10 eller 50 GB

2.5 tryk opret arkiv og vent på der kommer en mail om at den er færdig (det kan godt tage nogle timer)
Avatar billede Jannickhess Professor
17. september 2019 - 17:55 #4
Tak skal du have Puren.
Avatar billede Jannickhess Professor
16. november 2019 - 22:21 #5
Lukker spørgsmålet

Tak for hjælpen