Avatar billede Slettet bruger
20. september 2019 - 19:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Anonymt taletidskort

Jeg var egentlig på vej i Bilka for at købe en ekstra billig mobil. Jeg ville også have et anonymt taletidskort. Det kan jeg ikke finde på nettet. Er der ikke længere nogen der sælger dem?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2019 - 19:28 #1
Jeg vil hverken have abonnement eller aktivere l*rtet over nettet. Så er det jo ikke anonymt.
Avatar billede milter Ekspert
20. september 2019 - 20:12 #2
Mener du anonymt i den forstand, at modtageren af dine opkald ikke kan se, hvem du er, eller anonymt i den forstand, at ingen overhovedet kan finde ud af, hvem abonnenten bag nummeret er?

Hvordan har du tænkt dig at bruge telefonen uden at " have abonnement eller aktivere l*rtet over nettet"?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2019 - 21:23 #3
Jeg har før hen i tiden købt masser af taletidskort jeg uden videre kunne sætte i telefonen og bruge.
Siger det dig ikke noget, må du have levet i meget kort tid.
Avatar billede kurt54 Ekspert
20. september 2019 - 21:31 #4
Hvis du ikke vil aktivere på nettet skal du vel heller ikke finde og købe det på nettet - men du har ret de findes stadig i butikker - Netto - Kiosker - grønthandlere etc.
Avatar billede milter Ekspert
20. september 2019 - 22:20 #5
Prøv at læse her:
https://telefony.dk/taletidskort/

Jeg har selv et abonnement til 19 kroner om måneden fra Oister og til den pris kan jeg godt leve med, at jeg ikke er anonym :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2019 - 10:52 #6
kurt54 > Var blot på nettet for at se om der var nogen der annoncerede med dem. Kunne jeg ikke finde.

men du har ret de findes stadig i butikker - Netto - Kiosker - grønthandlere etc.

Ok. Tak.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2019 - 10:54 #7
milter > Har i forvejen en smartphone med Telenor abonnement. Har som sagt brug for et supplement hvor jeg er anonym ... Har intet med kroner og øre at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2019 - 10:56 #8
grønthandlere

Det var noget sjovt noget at handle med sådan et sted.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2019 - 10:57 #9
Ah..., er med. Dén slags grønthandlere...
Selvfølgelig. Der er jo næsten ikke andet. :/