Avatar billede tobberjas Seniormester
24. september 2019 - 18:58 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål til Google home mini.

hej. Beklager, hvis det høre under en anden kategori. Jeg har købt en Google home mini, men der jeg fik den blev jeg skuffet, da en af mine venner havde sagt til mig at den var trådløs og kørte via wifi, men der jeg fik den kørte den på kabel i stedet. Og det synes jeg er lidt upraktisk, når den er så lille. Mit spørgsmål er om der er en måde, hvor man køre trådløs på den. Og mit andet spørgsmål er. Der er kun nogle få musiktjenester efter min mening, hvor man høre sine sange på. Og hvis det er skal man have et abb først, hvis man vil høre en hel bestemt sang. Mit spørgsmål er om der er en måde, hvor jeg kan spille sange fra enten Tidahl eller Yousee musik gennem min Google home mini. På forhånd mange tak. Mvh. Tobberjas.
Avatar billede Halfdan Seniormester
25. september 2019 - 11:46 #1
Hej

Det kan lade sig gøre at finde en batteri-lader til at køre det hele trådløst, men det er mere et spørgsmål om det setup passer din rutiner og hverdag med at sikre at batteriet oplades fra tid til anden. Jeg faldt også over dette svar som muligvis kan hjælpe dig videre:

https://www.quora.com/Is-Google-Home-Mini-wireless

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede tobberjas Seniormester
25. september 2019 - 13:06 #2
hej. Har købt en batteri lader, da jeg synes det var irriterende at den ikke kunne køre trådløst. Så tak for svar.