Avatar billede nordania Praktikant
25. september 2019 - 10:31 Der er 2 kommentarer

C5 er ustabil på vores netværk

Nogen som kan hjælpe her. Mit C5 hopper af og på vores trådløse netværk hele tiden, og det er ikke til at arbejde med.
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
25. september 2019 - 10:47 #1
Davs,

Noget tyder på, at dit trådløse netværk trænger til noget kærlighed.  Nu kan jeg jo ikke af dit spørgsmål se hvordan installationen er lavet, men hvis C5 ligger på en anden PC eller server, skal du nok kigge lidt på kvaliteten af dit trådløse netværk.

Når C5 kører fra f.eks. en PC op mod f.eks. en NAS eller server/anden PC, skal den trådløse forbindelse være af god kvalitet.

Hvis din C5 er hosted på en ekstern server er det nok samme sted du skal kigge efter hvad der er galt.

Lidt flere oplysninger om hvordan din installation er skruet samme, vil hjælpe.

PA
Avatar billede nordania Praktikant
27. september 2019 - 18:55 #2
Vores C5 ligger oppe i skyen via et hosting firma, og så har vi Stofa trådløs netværk med forstærker. Det er kun når jeg arbejder med C5 at der er problemer