Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2019 - 20:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbnes RSS filer

Jeg har downloadet er RSS fil fra Videnskab. dk, men jeg ved ikke hvordan man åbner den.
Jeg har set et et program "File Magic" på nettet, men der står ingen pris, men det er næppe gratis, og jeg gider ikke installere et program, for derefter at få at vide, at det kun virker delvis, og med beskeden Køb nu.
https://www.filemagic.com/da/web-files/rss-file-extension/how-to-open-rss-files-quickly-and-easily/
Avatar billede Halfdan Seniormester
07. oktober 2019 - 20:43 #1
Du kan enten åbne det med en browser eller en RSS feeder

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede Slater Ekspert
07. oktober 2019 - 20:47 #2
Det er slet ikke meningen du skal downloade en RSS-fil. Det ødelægger hele formålet med et feed. Du bør i stedet læse det direkte fra adressen med en RSS-læser, der, som Halfdan siger, bare kan være en browser.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2019 - 20:48 #3
Tak for info, men mit problem er at finde den rette.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2019 - 20:57 #4
Jo men det er noget man skal høre, ikke læse.

Sådan abonnerer du på Brainstorm

Du søger efter Brainstorm i din podcast-app og trykker abonner - så får du automatisk de nyeste episoder helt gratis.

Hvis du ikke finder Brainstorm i din app, kan du tilføje den manuelt ved hjælp af det nedenstående RSS-feed, og hvis det ikke er muligt, kan du skrive til redaktion@videnskab.dk, og så får vi lagt Brainstorm op på din foretrukne podcast-platform.

    Apple Podcasts
    Spotify
    Google Podcasts
    RSS-feed
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2019 - 21:16 #5
Det lader sgu til at ikke at være besværet værd, så hellere DR eller 24/7.
Men tak for jeres indlæg, 😊
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2019 - 22:10 #6
Ps. Jeg har selv funder programmet "Readiy" Som jeg har hentet fra Microsoft, men det må også kunne hentes andre steder fra. Og man kan godt downloade et program.
Avatar billede Hans Mester
08. oktober 2019 - 00:40 #7
Har du prøvet at trykke dig ind på Google/Apple Podcasts? Jeg tænker, at det løser dit problem... :)
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2019 - 00:54 #8
Tak du, men det er til smartphones og iPad, men jeg skal bruge den på computeren.
Avatar billede Hans Mester
08. oktober 2019 - 13:05 #9