Avatar billede ilm Juniormester
17. oktober 2019 - 21:49 Der er 6 kommentarer

Hvad skal man kigge efter for at få en ok tablet?

Hej,

Jeg leder efter en ny tablet, da min gamle er helt vild langsom. Det er en Lenovo og den kostede lidt over 1000 kr. i Elgiganten. Så det var nok lidt til den billige side, men jeg har heller ikke råd til at gå ud og bruge rigtig mange penge på en tablet.

Men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal kigge efter når man kigger på tablet. Jeg vil gerne have en tablet som er hurtig når man er på facebook, Instagram og nettet generelt. Men den skal aldrig bruges til at se film på eller til spil.

Har I nogle gode erfaringer? For jeg er blevet lidt væk i junglen af tilbud af Tablets - og det er jo også dumt at bruge for mange penge på en som så kan alt muligt, som jeg ikke har behov for.

Det skal være Android. IKKE Apple.

TAK!

Mvh Ida
Avatar billede Techsavyy Juniormester
17. oktober 2019 - 22:40 #1
Samsung Galaxy Tab S5e skulle være ret god. Det er dog næsten et etableret faktum, at både instagram og facebook er bedre på IOS devices. Jeg ville kraftigt anbefale en Apple men det ved jeg du ikke vil :D
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2019 - 02:23 #2
CPU kraft og RAM.
det kan godt være du ikke skal spille, men køb en af de kraftigste. ellers får du en sløv padde
Avatar billede pantanovera@gmail.com Juniormester
18. oktober 2019 - 09:34 #3
Currently I'm not using a tabelt .But used to have a Dell Venue tablet...It worked fine and was affordabl.As per my experince, I can mention Dell as a nice choice
Avatar billede wjens Guru
18. oktober 2019 - 12:36 #4
Avatar billede posten Ekspert
23. november 2019 - 05:20 #5
kan kun anbefale hvis du vil ha win 10 min. en i5 og min. 8 gb ram for nåtr du kører opdatering med 4 gb ram vil den "næsten" gå i stå ved de store opdateringer
19. december 2019 - 09:53 #6
Jeg følger lige med her, da jeg selv er på udkig efter en ny tablet. Jeg lurer lidt på en Huawei MediaPad :-)