Avatar billede keld66 Juniormester
19. oktober 2019 - 09:55 Der er 6 kommentarer

Firefox "fryser"

Når jeg gennemgår Facebook og jeg kommer til en video eller et klip, "fryser" Facebook og alle billeder forsvinder. Hvis jeg så opdaterer siden, kommer billederne igen. Har det noget med en flash player at gøre eller hvad.
Avatar billede Halfdan Seniormester
19. oktober 2019 - 10:23 #1
Hej. Ved du hvilken version FireFox du anvender? Er det på en desktop eller mobil enhed? Og har du prøvet at tømme cache (for alle Facebook relateret links)?

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede keld66 Juniormester
19. oktober 2019 - 10:45 #2
Jeg bruger firefox quantum 69.0.3 (64-bit). Jeg har lige slettet den almindelige cache på firefox. Det er en desktop jeg har. ASUS VivoBook S.
Avatar billede Halfdan Seniormester
19. oktober 2019 - 11:20 #3
Tak. Har det med at slette cache afhjulpet problemet? Hvis ikke, så har Firefox support på deres community site skrevet en rigtig fin gennemgang til hvordan man systematisk fejl-tjekker denne type fejl her:

https://support.mozilla.org/da/kb/firefox-fryser-eller-svarer-ikke-saadan-loeses-det

Lad mig høre om det afhjælper dit problem

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2019 - 14:11 #4
Hej Halfdan
Dejligt at se nye hjælpere herinde. Der er dog nogle regler for hvordan det gøres.
Har kopieret dette fra betingelserne om brug på Eksperten

https://www.computerworld.dk/art/60044/debatregler
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2019 - 14:14 #5
Det jeg mener er at du formodentligt linker og oplyser om din arbejdsplads. Det er det der menes med
"- Indlæg må ikke indeholde reklamebudskaber. Det er i orden at anbefale produkter og tjenester, man selv har købt og prøvet - eller komme med vurderinger - men reklame for egne produkter og tjenester er ikke tilladt, ligesom man heller ikke må kritisere konkurrenters produkter og tjenester."
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2019 - 17:48 #6
Firefox benytter ikke længere Flashplayer som standard. Hvis du har dette seperat installeret, prøv med uden Flash Player eller installer seneste Flash Player fra adoce.com hjemmeside.