Avatar billede bamse19 Praktikant
20. oktober 2019 - 17:03 Der er 4 kommentarer

Printer

Jeg har en hp deskjet 2544 og pludselig kan jeg ikke vælge sort /hvid
Farvepatron er tom men det plejer ikke at være et problem
Har afinstalleret og installeret igen men det hjalp ikke
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2019 - 17:40 #1
jo, mange printere kan ikke printe sort, når farve er tom.
slet printer helt fra computer. fjerne driver.

installer nyeste driver, og tilslut printer.
vil den ikke printe sort, er det fordi farverne er tomme.

brug originale patroner.
Avatar billede bamse19 Praktikant
20. oktober 2019 - 19:20 #2
har slettet og derefter installeret, men jeg får slet ikke valget mellem farve/ sort-hvid
Det har der altid været tidligere og jeg har også tidligere kunnet printe sort selvom farvepatron var tom og jo det er originale patroner ;)
Avatar billede bamse19 Praktikant
20. oktober 2019 - 19:43 #3
Har så fundet ud af at den melder fejl på farvepatron men er tak for hjælpen 😉
Avatar billede bamse19 Praktikant
21. oktober 2019 - 13:24 #4
hmm har nu skiftet patron til en ny original og nu printer den ..men kun farve.. jeg kan ikke vælge om jeg vil udskrive i sort
Er jeg ved at være ude i ny printer??