Avatar billede Eternalnoob Juniormester
23. oktober 2019 - 10:08 Der er 2 løsninger

Ulæste mails i Outlook

Lige et hurtigt spørgsmål til. Jeg bruger normalt og privat Hotmail. Når jeg klikker på en mail der, bliver den straks markeret som 'Læst'. Det samme er ikke tilfældet i Outlook, hvor jeg er nødt til at trykke på en anden mail (som regel ulæst), for at få den anden til at blive markeret 'Ulæst'. Enten det eller manuelt markere den som læst.

Er der en måde at få Outlook til at gøre det samme som min Hotmail, hvor den med det samme bliver markeret som 'Læst' efter klik?
Avatar billede garrett Seniormester
23. oktober 2019 - 10:23 #1
Du kan indstille Outlooks adfærd omkring markering af mails som læste under "File -> Options -> Mail":
https://i.imgur.com/D32Oz4t.png
Avatar billede mort1 Ekspert
23. oktober 2019 - 10:32 #2
Gå i "Indstillinger" - "Mail" - "Outlook-ruder" - "Læserude"  Her kan du indstille, hvordan - og hvornår mails vises lom læst.