Avatar billede Epic Ets2 Novice
06. november 2019 - 14:20 Der er 10 kommentarer

min computer mærke er over på den skærm som ikke er hovedskærmen

jeg har to skærme og den ene er min hovedskærm og den anden er ikke min hovedskærm men min computer logo/mærke kommer frem over på den skærm som ikke er hovedskærm

håber der er nogle som har haft det problem før
Avatar billede poko1 Ekspert
06. november 2019 - 14:40 #1
Hej
Hvilket styresystem? MAC eller Windows 7 8 10 ?
Hvis Win prøv at trykke på Windowstasten + P vælge en anden mulighed en den du har nu
Avatar billede mort1 Ekspert
06. november 2019 - 14:41 #2
Hvis du går i indstillinger "Skærme" er der så ikke mulighed for at vælge, hvilken skærm der skal være den primære skærm.
Avatar billede Epic Ets2 Novice
06. november 2019 - 15:07 #3
windows 10
Avatar billede poko1 Ekspert
06. november 2019 - 15:25 #4
Prøvede du dette?
https://ibb.co/vx133zx
Avatar billede Epic Ets2 Novice
06. november 2019 - 15:27 #5
den er i udvid
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
06. november 2019 - 15:42 #6
En pc vil altid starte med at vise den primære skærm ved boot. Først når videokortdriverne bliver loadet, aktiveres de indstillinger du har foretaget i skærmindstillingerne i Windows.

Bios er det eneste sted, hvor du muligvis kan vælge hvilken skærm, der er den primære bootskærm.
Avatar billede Epic Ets2 Novice
06. november 2019 - 16:22 #7
jeg har en skærm på 1980x1080 og det er den som er min primære skærm
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
06. november 2019 - 16:42 #8
Luk PC'en.

Tag stikket ud fra videokortet, til den skærm du ikke ønsker skal være den primære skærm.

Tænd PC'en.

Luk PC'en.

Sæt kablet tilbage i videokortet.

Tænd.

Ændrede det noget?

Har selv bakset med samme problem.
Avatar billede Epic Ets2 Novice
06. november 2019 - 16:55 #9
det har ikke virket men der er sket efter jeg har fået sat en ny grafikkort i
Avatar billede claes57 Ekspert
06. november 2019 - 17:30 #10
prøv at lukke alt ned, bytte om på stik til skærm1 og -2, og så starte op igen.