Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
12. november 2019 - 13:56 Der er 5 kommentarer

JVC mini dv videokamera

Lyden er forsvundet, nogen der har erfaring med det ?
Avatar billede milter Ekspert
12. november 2019 - 16:08 #1
Ved du, om lyden bliver optaget men bare ikke kommer med ved afspilning? Eller bliver lyden overhovedet ikke optaget?
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
12. november 2019 - 22:49 #2
Er det ved afspilning af bånd,d er tidligere var lyd på? Afspiller du på kameraet eller på et tv og i så fald med hvilket kabel?
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
12. november 2019 - 22:59 #3
Jeg afspiller på kameraet, og de bånd jeg ved der er lyd på kan jeg ikke høre, heller ikke med hovedtelefoner.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
12. november 2019 - 23:17 #4
Du har vel bare skruet ned for lyden på kameraet. Prøv evt. at koble kameraet til et tv, hvis du har kablerne til det.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
14. november 2019 - 12:19 #5
Det er en bekendts kamera, jeg siger tak for kommentarerne, og vil vise ham dem.
Jeg lukker hermed spørgsmålet.
Vh. Jørgen Andersen.