Avatar billede Lisa Juniormester
13. november 2019 - 09:43 Der er 1 løsning

cookiebot fejl på umbraco hjemmeside

når jeg laver en cookie scanningsrapport skriver den således:
Bemærk, at ‘forudgående samtykke’ ikke er fuldt implementeret. Det betyder, at cookies og trackers sættes, før brugeren har givet samtykke. For at løse dette kan du gøre brug af vores automatiske cookie-blokeringsfunktion i stedet for at opmærke de cookiesættende scripts manuelt. Se vejledning her: https://support.cookiebot.com/hc/en-us/articles/360009076380

jeg har prøvet at følge vejledningen men når jeg indsætter scriptet for auto cookie samtykke så laver den fejl på hjemmesiden alt grafikken fungere ikke og teksten flytter sig helt rundt

sætter jeg det ind forkert? jeg går ind i templetes og sætter den ind i master efter første </head>  og med </head> efter koden

Håber nogle kan hjælpe :D
Avatar billede Lisa Juniormester
13. november 2019 - 10:50 #1
Jeg fandt ud af at cookiebot havde ændret i scriptet og at hvis jeg placerer den nederst istedet for øverst i head så giver den en fejlfri cookiebot scanning (: