Avatar billede Str1kez Seniormester
15. november 2019 - 17:05 Der er 3 løsninger

Computer build / fejlsøgning af gammel

Hej Computerworld folkens!

Fejlsøgning
Jeg har brug for hjælp må jeg nok indrømme.
Jeg har for en 3 år siden, købt en computer brugt. Den har fungeret, men heller ikke meget mere end det. Så her den anden dag, da jeg tænder den, åbner den bare bios? Jeg kan godt gå ud af den, men efter 10 sek så åbner det bare igen? Sådan fortsætter det bare for evigt. Hvad kan problemet være der? Har en ven som har budt 500 kr på den, som er en fair pris. Mit bedste bud er at HDD'en på den er gået i stykker? Kan det være det?

Computer build
Jeg kigger på at bygge en ny, og har sat en computer sammen. Jeg ville mene af det er en okay computer til prisen, til at spille CS:GO, Paladins, GTA V. Jeg smidder et link til en PDF under her, er der noget at sætte en finger på? Er der noget i ville have gjort anderledes med links og priser til delene. Er der noget i ville have gjort anderledes?
Mit budget ligge på 4000 - 5000 kr.
https://docs.google.com/document/d/19uhNv9DGiq5FXUcahQjlyRNnhmH2zj5wPyV6tTJQqm8/edit?usp=sharing
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2019 - 17:43 #1
Du er ret ny bruger, så du bliver tilgivet denne gang :-)

Men altså, det giver dårlig karma her, hvis du opretter to spørgsmål om det samme emne. Hold dig til det første spørgsmål, og du vil få meget bedre hjælp.
Avatar billede Str1kez Seniormester
15. november 2019 - 18:17 #2
Okay tak :)
Avatar billede milter Ekspert
15. november 2019 - 18:41 #3
Og for at gøre det hele perfekt, så accepterer du dit eget indlæg her i #2 som et "Svar" :-). Så kan alle se, at der ikke er behov for flere indlæg i det spørgsmål :-)