Avatar billede goglov Seniormester
18. november 2019 - 21:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjemmelavet GIF til min Android telefon.

Nu har jeg personligt lavet en .gif som helt er min egen.
Hvordan får jeg den over på min Android telefon (Samsung Galaxy S10) mit tastatur er Gboard (Google)
Kikker jeg i telefonen via min pc er der tilsyneladende ingen giffer selv om jeg søger på dem. Men jeg kan se at telefonen er propfuld af giffer og de kan tilgås fra tastaturet.
Hvor lægger telefonen gifferne og hvordan kan jeg tilføje min?
Avatar billede falster Ekspert
18. november 2019 - 23:28 #1
Jeg går ud fra, at du vil have din GIF til at dukke op som en emoji?

Hvis det er tilfældet tror jeg ikke, at det kan lade sig gøre ved blot at kopiere GIF'en til et bestemt sted i telefonen. I hvert fald ikke, hvis den ikke er "rooted".

Tillader mig at se med :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2019 - 09:33 #2
i min A5 er der ved beskedindtastning mulighed for at vælge 'billede' og i min billede-mappe ligger min private gif, som så indsættes. Så ikke som medfødte gif'er, men som billede.
Avatar billede goglov Seniormester
20. november 2019 - 15:05 #3
Claes57 Din løsning er nok den der passer mig bedst
Tak til alle der har hjulpet