Avatar billede 1Dorte Guru
27. november 2019 - 21:04 Der er 1 løsning

Huawei

Vil Huawei telefoner fortsat blive opdateret fra googles side?

Jeg overvejer at købe ny telefon. Jeg har en Huawei, som jeg er godt tilfreds med.

Mvh. Dorte
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. november 2019 - 21:29 #1
De ældre modeller vil fortsat blive opdateret - noget tid endnu.

De nyeste modeller kommer helt uden Android - d.v.s. et helt nyt operativsystem, som der ikke er udviklet så forfærdelig mange apps til endnu - dem skal man nok vente et år eller to med at købe.

Dog svinger det fra måned til måned - første/andet kvartal i år, forlød det sig at der ikke ville komme opdateringer - kvartal 3 er der så meldt ud at der kommer noget alligevel.

Holder du dig til mobilerne på denne liste, bør der ikke være problemer lige her og nu: https://www.mobilsiden.dk/nyheder/disse-huawei-mobiler-far-android-10-i-denne-maned,lid.41465/

Men igen - det kan ændre sig :-)