Avatar billede huddie Professor
03. december 2019 - 09:45 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvor finder jeg Facebook App ID?

Hej Eksperter!

Håber jeg har valgt den rette kategori til stille dette spørgsmål i ellers må I henvise mig til den rette kategori.

Som nævnt i overskriften:

Hvor finder jeg  min Facebook App ID?

Med venlig hilsen
Huddie
Avatar billede keysersoze Guru
03. december 2019 - 10:46 #1
https://developers.facebook.com/ - opretter en App og kigger på dit dashbooard eller under settings.
Avatar billede huddie Professor
03. december 2019 - 11:27 #2
Hvis jeg har forstået dit svar korrekt, så er det ikke et nummer-ID jeg allerede har liggende et eller andet sted under indstillinger på min Facebook profil, men et jeg "får" når/hvis jeg opretter en App der henviser til min side.
Så det er ikke et nummer jeg som sådan har endnu.

Det er fordi jeg via min hjemmeside troede jeg var inde et sted hvor jeg på en eller anden kunne lave et link til min Facebook side.
Jeg var under SEO --> Social --> Facebook (faneblad) og i et af felterne der vil den have Facebook App ID og det kunne jeg ikke lige mindes jeg var stødt på eller har nogen idé om hvor jeg på FB skulle finde det.
Avatar billede keysersoze Guru
03. december 2019 - 12:09 #3
En App bruges til at hente data via deres API'er - hvis det bare er et link du skal bruge er det nok bare navnet på dine Page, det bør du kunne aflæse i URL'en.