Avatar billede Emmakkk Praktikant
03. december 2019 - 19:55 Der er 6 kommentarer

Hjælp mig med at få adgang til min Snapchat!!!

Hej

Jeg har mistet adgang til min Snapchat, hvor ALLE mine billeder af min datter og mine afdøde bedsteforældre er gemt... jeg har prøvet ALT og søger en der kan hacke sig ind, betaler gerne!! Jeg kan fremsende pas, kørekort, video med en ske på næsen, ja you name it, for at bevise det er min egen konto...

Please hjælp 😫😫😫
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. december 2019 - 20:22 #1
Der er en god "spiseseddel" at tage udgangspunkt i her:
https://blog.avira.com/snapchat-account-regain-access/

Der er en del ting at forholde sig til, inden man begiver sig ud i at hacke sig tilbage ind i kontoen, så start med de forslag, der er i artiklen og giv gerne feedback her i tråden på de enkelte punkter, men især hvis du ender med at kontakte SnapChat's support (sidste punkt).
Avatar billede Emmakkk Praktikant
03. december 2019 - 20:27 #2
Jeg er allerede der hvor jeg har kontaktet supporten.. fordi jeg har fået nyt nr og mail, kan de ikke hjælpe :(
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. december 2019 - 20:39 #3
Har du en mistanke til hvordan kontoen er kompromitteret i første omgang?
Jeg tænker umiddelbart i retning af ingen 2-faktor validering og genbrug af brugernavn+password i mange sammenhænge rundt omkring på nettet?

Du kan evt. tjekke her, om dit password er lækket et sted:
https://haveibeenpwned.com/Passwords
Avatar billede MADOlsen Forsker
04. december 2019 - 13:54 #4
Puha, SnapChats servere er altså også et af de sidste steder, jeg ville gemme uerstattelige billeder! :-( Håber du får adgang igen, og hvis du gør, så skynd dig at gemme alt lokalt!
Avatar billede Karoline Novice
29. marts 2023 - 06:58 #5
Hjælp med og få min snap tilbage!!!!!!

Jeg sad bar onsdag aften også blev jeg logget ud, har intet gjordt, så forstår det ikke, jeg har mistet alle mine biller og minder fra da jeg gik i folkeskole og efterskole, det alså minder der betyder alverden, jeg har skreven til snapchat support, men det virker ikke rigtigt, plizzz en hjælp med hvordan jeg kan komme ind på den igen og få den tilbage fordi nogen ka skriv til den andre ka ikke og folk tror de blokkeret men profilen er der plizz hjælp
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. maj 2023 - 16:31 #6
Hvis din profil er blevet stjålet, uanset om det er en hacker eller en skod-ven, så er der desværre ikke rigtigt noget at gøre.
Jeg ved godt, det er en ringe trøst nu, men ALTID have en backup hjemme af billeder - især hvis de er uerstattelige!!!!