Avatar billede Nikolaj Praktikant
09. december 2019 - 19:55 Der er 1 kommentar

Problem med signal til skærme

Hej,

Jeg fik et problem med min computer efter jeg havde været inde og ændre i Asrock, dog har jeg rettet det igen, men hovedproblemet er der stadig.
Efter jeg havde tændt og sluttet min PC og derefter skulle tænde den igen er det som om, at mit ASUS NVIDIA-grafikkort ikke ville sende billeder til mine to skærme, men kunne høre at den tændte. Efterfølgende har jeg rykket skærm-kablet direkte til bundkortet og her virker skærmen. Derfor kan jeg selv konkludere, at det er grafikkortet problemet er.

Jeg vil derfor høre om jeg kan gøre noget for at jeg kan sætte stikket i grafikkortet og det virker? Noget jeg kan gøre i Windows-instillinger? Har prøvet at koble kortet fra og til igen.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. december 2019 - 20:02 #1
Tryk på Windowstasten + X vælg enhedshåndteringen og se om der er nogle problemer omkring grafikkort?
https://ibb.co/8MY3kZL