Avatar billede Dentriste Novice
15. december 2019 - 13:19 Der er 2 kommentarer

Blue screen of death under opdatering af grafikkort

Som overskriften lyder er jeg kommet i en håbløs situation. Min computer fik en blue screen of death under opdatering af grafikkort. (Fejlnr fik jeg ikke skrevet ned).  Efter genstart vil den ikke længere vise Windows 10 eller lade mig dage boote computeren. Det eneste jeg kan se er en underscore som står på min skærm. Skal siges jeg ikke har noget CD-Rom drev hvis forslag indebærer det. Nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. december 2019 - 13:31 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
15. december 2019 - 13:54 #2
Hvilket bundkort?
Får du under opstart nogen oplysning om BOOT up eller BIOS adgang inden du ser den underscore?