Avatar billede overgreat Forsker
13. januar 2020 - 16:36 Der er 1 løsning

Styre cellefarve på baggrund af indhold af egen og anden celle

Hej

Ved i hvordan man laver dette:

JavaScript som ser i tabels første kolonne om rækkens indhold er lig med 1 eller 2... og egen celle er tal større end 0..

Så vil jeg gerne Lave grøn baggrund i cellen og fed skrift.

Håber det er enkelt at lave.

På forhånd tak
Avatar billede overgreat Forsker
13. januar 2020 - 23:38 #1
Mine kolonner hedder:

Kode - navn - inde - ude - mangler

Ud fra kode vil jeg gerne bestemme om inde, ude og mangler farverne skal ændres.

På inde kolonnen vil jeg gerne lave et tjek... er kode lig 1 eller 2 og er inde større tal end 0.... så vil jeg gerne bestemme baggrundsfarven for cellen...

Ude kolonnens celler vil jeg lige ledes styre med baggrundsfarve hvis den har nogle bestemte værdier i “kode” og selv er større end nul.

Igen det samme i mangler.