Avatar billede klas Juniormester
16. januar 2020 - 20:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ret teksten for lagerstatus i Woocommerce

Hejsa,

Jeg har en lille Woocommerce webshop hvor jeg gerne vil have rettet teksten for "Ikke på lager" til "leveringstid 3 - 5 dage"..

Det er ikke umiddelbart noget jeg kan se man kan ændre i standard opsætningerne - Nogen der ved hvor jeg skal gøre dette?

Eller evt. tilføje den ønskede tekst som en ekstra mulighed?

På forhånd tak :-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
17. januar 2020 - 04:59 #1
Hvis du ændrer det bliver det standard alle steder i shoppen, hvor "ikke på lager" står.
Men er det dit ønske, så brug Loco translate og husk at gemme din korrektion udenfor woocommerce, ellers bliver den senere overskrevet.
Men loco translate har glimrende instruktioner medfølgende.

OG det er gratis .... ;-)
Avatar billede klas Juniormester
17. januar 2020 - 07:11 #2
Det lyder som en fin mulighed :-)

Er der alternativer hvis man vil have mulighed for både "ikke på lager" og så en " leveringstid 2 - 7 dage" ?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
17. januar 2020 - 10:25 #3
Hej
Nej det er en permanent, tekstændring til dit eget ordvalg.
Men der er en anden tekst, husker ikke lige hvor og hvad den hedder.

Men i WooCommerce kan der aktiveres "Tillad rest ordre",  hvilket giver en (ikke husket tekst), den kunne ændres til din leverings tid og så bibeholde "ikke på lager".
Synligheden af disse tekster kan lagerstyres og bestemmes til fremkomst, efter din angivelse af antal på lager, før de vises!

forøvrigt samme sted "indstillinger+varer", hvor du tillader restordre eller ikke.

Skulle du få brug for hjælp osv. osv. osv.
mvh
Michael ;-D
Avatar billede klas Juniormester
17. januar 2020 - 18:36 #4
det lyder som en løsning - Jeg siger tak for hjælpen :-)