Avatar billede mille1966 Praktikant
21. januar 2020 - 10:08 Der er 5 kommentarer

C5

Hej
Jeg er ved at få hovedpine
Jeg køre C5 som regnskab og har gjort det i mange år, rigtig glad får det
Jeg har kunne stemme bank og kassekladde af inden jeg bogføre.
Nu har vi fået Minuba og Faktura boks tilknyttet :o)
Nu får jeg ikke chancen til at stemme af mere, da de fremtider faktura er bogført som betalt
Nogen der kender til det
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
21. januar 2020 - 10:22 #1
Davs,

Hvad mener du med at du ikke kan stemme af, er det fordi dine beholdningskonti øverst i kassekladden er forsvundet eller hvad ?

Hvis det er derfor kan du genopsætte dem på knappen 'Beholdning'.

Ellers lige lidt mere om hvad det er som plager dig.

MVH / PA
Avatar billede mille1966 Praktikant
21. januar 2020 - 10:30 #2
Alle fores faktura bliver fra 1/11-2019 indlæst via Faktura boks
https://web.faktura-boks.dk/Account/login?ReturnUrl=%2F  derefter godkender vi og derefter bliver de indlæst i C5 og bogført på faktura dato og derefter (ser de ud til at være betalt.. som de jo ikke er
derfor kan jeg ikke aftemme bank og C5 som før nov :o)
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
21. januar 2020 - 10:42 #3
OK på den måde.  Hvorfor er fakturaer markeret som betalt fra 'Faktura-boks' hvis de ikke er det, det virker mærkeligt.  På at sende et par linjer at datafilen eller hele filen, så jeg kan se hvad den indeholder.  Send på på info@addcon.dk.

MVH / PA
Avatar billede mille1966 Praktikant
21. januar 2020 - 10:52 #4
og hvordan gør jeg det ?
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
21. januar 2020 - 11:02 #5
Når du logger på Faktura-boks, kan du jo hente den fil som du indlæser i C5, prøv
at send denne fil til mig.

PA