21. januar 2020 - 23:12 Der er 2 kommentarer

Min bærbare har det skidt

OMG jeg har seriøst brug for hjælp. Jeg har en acer aspire e1 572 laptop som jeg måske tror skal skiftes ud. Den har to usb 2,0 porte på venstre side hvor den ene ikke virker mere. På Højre side har den udgang til jackstik headphones, en usb 3,0 port og en HDMI udgang. Plastikken mellem den 3 porte en knækket af hvilket har resulteret i at HDMI signalet driller fra tid til anden. Når jeg sætter usb stik i usb 3 porten så vrikker stikket som jeg ved ikke hvad og det samme gør oplader stikket når jeg sætter den til opladning (jackstik udgang fejler intet). Skærmen har mistet lidt af sit yderste lag og det provokere mig lidt. På et tidspunkt havde jeg en tyk computertaske til den som gjorde jeg kunne have den med rundt uden der skete noget og mens jeg havde den skete der intet med computeren hverken fysisk eller systematisk. Men så begyndte den at fylde for meget i min skoletaske på grund af for mange bøger også skifte jeg til en anden computertaske. Og det var først dér at de førnævnte skader kom ind billedet og jeg har siden haft mega angst for at ødelægge den endnu mere når jeg har den med i skole eller på ferie eller når jeg har den med til familiebesøg. Altså den virker stadig fint sådan rent systematisk det er bare de udvendige skader der gør mig bange

Her er lige lidt oplysninger om computer

Intel i5 4200u
Intel hd graphic 4400 plus et 1792 MB grafikkort (ved ikke hvad brand det er)
110 GB SATA SSD
8 GB ram
Windows 10 home 64bit
Avatar billede nopsen Ekspert
22. januar 2020 - 04:58 #1
hvad er det du søger svar på?
du har delvist ødelagt din pc, og spørger om du skal passe mere på fremover, eller købe en ny?
22. januar 2020 - 11:38 #2
Jeg prøver at få et råd til hvordan jeg kan passe bedre på den eller om jeg hurtigst muligt skal købe en ny