Avatar billede businessNEWS.dk Praktikant
26. januar 2020 - 13:49 Der er 1 kommentar

Feedback på ny hjemmeside

Hej Folkens :-)

Jeg ønsker feedback på https://businessNEWS.dk i forhold til webdesign, hastighed, brugervenlighed og har du lidt indsigt i SEO - da hold dig ikke tilbage.

Hjemmesiden er nyhedsformidling inden for business, hvor ønsket er at give virksomhedsejere muligheden for at komme til orde.

På forhånd tak.

Mvh. Tommy
businessNEWS.dk
Avatar billede stjans Guru
26. januar 2020 - 15:32 #1
OK - her er min umiddelbare vurdering.

En masse info - man drukner næsten heri.

Jeg kan ikke udfra siden se formålet med den.

Slideren i toppen stopper midt på siden, når der ikke er flere links - det ser ikke godt ud.

Det minder mig lidt om en one-pager fra en avis.

Hvis den skal henvende sig til erhvervslivet, så ville jeg være mere skarp på teksterne, samt fortælle lidt om, hvorfor man skal besøge (og genbesøge) siderne..

Der er en næsten skjult "indstilinger" i bunden af siden. Anvendes på cookie godkendelserne. Den er helt malplaceret, synes jeg - og bør laves om (eller brug et andet cookie-plugin).

Blog indlæggene bør være på linje