Avatar billede Carsten Praktikant
28. januar 2020 - 17:21 Der er 1 kommentar

Kan man få feedback på ens side?

Hej!

Jeg har længe ejet siden: https://foodfreaks.dk/

I den forbindelse ville vi meget gerne have noget feedback på vores side opsætningen fra nogle IT brugere.

Så kom gerne med jeres feedback på siden, alt kan bruges. Vi ønsker hele tiden at forbedre os og gøre oplevelsen for vores kunder gode hver eneste gang.

Vi synes, det kunne være interessant at få lidt feedback fra kompetente folk, så vi tænkte at dette forum virkede oplagt!

Vi ser frem til at læse jeres inputs om siden.

God aften

Vh.
Carsten
https://foodfreaks.dk/
Avatar billede milter Ekspert
28. januar 2020 - 18:12 #1
Mit første indtryk af jeres åbningsside (40 sekunders læsning) er, at kommatasten på jeres tekstskrivers tastatur åbenbart ikke virker :-)  Nogle er måske ligeglade, men ....?

Og så havde jeg forventet lækre billeder af mad på første side fra en hjemmeside med ordet foodfreaks som en del af navnet i stedet for store billeder af grill- eller røgovne.