Avatar billede Ibs Praktikant
30. januar 2020 - 14:42 Der er 1 kommentar

Google har flyttet mine billeder

Pludselig, ved en opdatering af Google var alle mine foto  flyttet fra foto appen/iCloud til Google foto g alle mapperne stod blot tomme tilbage. Jeg synes jeg har prøvet “alt” for at få dem tilbage, men uden held. Stiller jeg spm pvia Chrome kommer der - selvfølgelig - udelukkende svar på hvordan man kan flytte foto til Google foto ,!
Jeg håber meget du kan hjælpe mig da jeg ønsker at fortsætte med at bruge den “gamle” App og iCloud .
Venligst
Ib
Avatar billede INK Ekspert
30. januar 2020 - 19:04 #1
Google Foto appen har en funktion, at efter overflytning til "skyen" kan man vælge at slette på enheden. Dermed slettes de også i iCloud, hvis det var slået til. Det er nok ikke selve opdateringen, der har slettet, men et "valg" truffet af dig 😱.

Du skal derfor downloade dem du ønsker at have i iCloud fra "skyen". Det er nemmest på en Mac/PC. Herfra lægges de så ind i iCloud igen.