Avatar billede side1 Novice
01. februar 2020 - 19:54 Der er 6 kommentarer

Valg at webhotel til mange domæner

Jeg leder efter en stabil billig udenlandsk webhost hvor man har fri antal domæner og databaser. Lige nu er favoritten denne https://www.hostinger.com/. Nogle der har erfaringer med dem, evt. erfaringer med andre gode webhost til billige penge. Behøver ikke anbefalinger af danske hosts, de er alt for dyre, når man skal have mange domæner.
Avatar billede BacceDK Juniormester
01. februar 2020 - 21:17 #1
Nu er jeg selvfølgelig ikke inde i priserne uden for DK men personligt syntes jeg da at 29 / mdr i danmark er en god pris
hvad forventer du i prisleje ?
Avatar billede side1 Novice
02. februar 2020 - 08:36 #2
29 kr. er helt ok, min erfaring er dog at danske hosts ikke kan live op til den pris ved disse krav.
- Ubegrænset antal domæner
- Ubegrænset anal mysql databaser (har dog ikke brug for mere end 10-20)
- Ubegrænset trafik. Det er ikke fordi jeg trækker meget trafik, ca. 1gb i gennemsnit pr. dag, men danske har tit nogle meget lave trafik krav, som måske er ok til en side, men hurtigt bliver brugt hvis du har flere.
Avatar billede acore Ekspert
02. februar 2020 - 09:28 #3
Kam anbefale a2hosting.com
Avatar billede BacceDK Juniormester
02. februar 2020 - 11:46 #4
ok... så skulle du måske alligevel se lidt på gigahost.dk
De giver rigtig mange fordele og opfylder dine krav. En ting jeg specielt godt kan lide er at jeg selv kan hoste DNS andet sted. det har givet mig en frihed jeg ønsker. samtidigt er der mulighed for cron hvilket jeg også er meget glad for.

Jeg har selv drevet flere servere, før jeg gik til gigahost (fordi jeg flyttede til langsom dsl) og her fik jeg noget der stort set kunne klare alle mine servers opgaver for 29 om måneden. Jeg kan dog umiddelbart ikke finde noget om trafik grænse.

Jeg har være kunde der i nu snart 8 år, og har kun oplevet meget få og korte nedbrud, og det har primært været mail serveren der har drillet kort.
Avatar billede Mark H. Juniormester
28. februar 2020 - 11:22 #5
De få gange jeg har haft problemer har Lukas fra Hosting4Real været super kompetent og hurtig. Jeg er sikker på, du kan finde en løsning med ham. :-) Ellers kan du altid sammenligne danske hosts her: https://webhostio.dk/
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
26. september 2020 - 16:30 #6
Simply.com tidligere unoeuro.com hoster ikke kun i DK.
Med en entreprise løsning til pt. 93,41 DKK pr. måned får du 15 MySql databaser, 200 GB plads, og kan trække optil 2,048 GB trafik.
Desuden en 14 dages pengene tilbage garanti, har dog aldrig hørt om nogen der har brugt det ;-)
Se mere her: https://www.simply.com/dk/products/
Du kan vælge et webhotel med rabatkoden: NFEYTB og få 3 måneder tillagt dit køb.

Har du spørgsmål til mit eget brug af deres hosting, også til mine sider i udlandet, så send mig en PM eller brug kontaktformularen på https://a3-seo.dk/kontakt/