Avatar billede Niels12 Praktikant
02. februar 2020 - 11:04 Der er 1 kommentar

Jeres holdning til webdesign.

Jeg ejer siden https://straksudbetaling.dk/
og jeg er blevet godt i tvivl om man på nogle måder kunne forbedre webdesignet, så det så mere indbydende ud.

Alle forslag kan bruges

Mvh: Niels.
Avatar billede ebea Ekspert
02. februar 2020 - 16:50 #1
Hvorfor er det pludselig, at der dukker flere af disse websider op, som egentlig er både uetiske, og ganske overflødelige, og så at der spørges til hvad andre syntes om designet.
Brugerne som spørger, er nyoprettede, og det ligner mest at der skal genereres nogle klik, og ikke andet.
Hvis siderne skulle være interessante, kommer der sikkert nok nogle besøgende, uden at det er nødvendigt at spørge herinde, for at få nogle klik på siden!