Avatar billede EveryMA Mester
02. februar 2020 - 11:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Tænde" for IIS?

Hej
Efter udskift af stationær pc er mit IIS nu noget helt andet. Jeg har været inde på kontrolpanelet og aktivere alt som kan aktiveres under iis, men det er som om den kun arbejder offline og ikke tillader mig at tilgå nogle websites.

På min gamle computer kunne jeg tilføje mine hjemmesider og arbejde med dem, men den mulighed får jeg ikke her. Ude til venstre under Connections har jeg DESKTOP min egen computer, applications pools, sites og default web site. Men det hele er localhost og ikke online

Føler jeg har overset noget. Kunne forresten ikke finde en passende kategori
Avatar billede Jan Seniormester
02. februar 2020 - 13:02 #1
for at se hjemmeside internt, skal du tilføje 127.0.0.1 i HOSTS filen (win7)
jeg ved ikke om det er tilfældet i win10 også
Avatar billede EveryMA Mester
04. februar 2020 - 20:25 #2
Du misforstår. Det er ikke internt.

Jeg skal kunne logge ind på hjemmesiden gennem IIS og opsætte sådan noget som 404 pages, friendly url's, redirect og sådan
Avatar billede EveryMA Mester
08. februar 2020 - 18:29 #3
Holder den lige opdateret i tilfælde af at en kender til en løsning.