Avatar billede Jan Pultz-Hansen Praktikant
04. februar 2020 - 17:19 Der er 3 kommentarer

Ipad lukker ned hele tiden

Jeg har en iPad , med nyeste opdatering, 1,5 år gammel . iPad’en lukker vilkårligt ned, sort skærm eller startsiden. På det sidste går den ned bare jeg trykker på Aps appen ,Facebook , marketplace eller andre app . For 3 mdr. siden var den sendt ind til rep.  der blev foretaget en hard reset , fordi jeg ikke kunne starte den op. Det er efter denne rep. at problemet er kommet mere og mere . Nogen ideer ?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2020 - 19:38 #1
Der er en kabelfejl, der bliver værre og værre. Det blev ikke løst ved reset, da det ikke var svaret på fejlen. Den er døende, så få den repareret af en autoriseret under reklamationsretten. Og henvis til det tidligere forsøg på at løse det.
Husk backup mens du kan, og gem ikke vigtige data mere på den.
Avatar billede Jan Pultz-Hansen Praktikant
04. februar 2020 - 19:55 #2
Hej. Jeg prøvede lige som en sidste løsning at lave en hard  reset på ipadden , den har virket siden . Så må jeg se om den forsætter, ellers ryger til rep.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
05. februar 2020 - 08:05 #3
Min ældre ipad hvor der ikke er garanti på mere gør lidt det samme. Dog sker det kun når den kobles fra ladekabel og man så åbner en tilfældig app. Har fundet ud af jeg bare skal åbne en tilfældig app og imens appen er åben frakobles ladekabel. Har nu gjort det til en vane og ipad har ikke gjort det når jeg udføre den handling før frakobling af ladekabel. Har glemt det et par gange, hvilket gjorde ipad lukkede ned. Så det lille trick har hjulpet mig indtil videre. Måske det kan hjælpe dig.