Avatar billede RHB Juniormester
05. februar 2020 - 13:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

filter / beregn felt

hej har en formular hvor jeg indtaster en masse forskellige motorstørrelser
og antal af disse  disse motorer kan være brugt på flere linjer

kan jeg lave en kode / formel
hvor jeg kigger i rækken og lister div forskellie motor str. og antal ud fra tabellen
Avatar billede thomas_bk Ekspert
05. februar 2020 - 13:25 #1
Kan du give et eksempel på hvordan data er lageret som indtastes i formularen?
Avatar billede RHB Juniormester
05. februar 2020 - 13:33 #2
hvis du mener om der er tekst eller nummerisk så er det tekst
Avatar billede RHB Juniormester
05. februar 2020 - 13:33 #3
kan sende dig et eksempel hvis det er
Avatar billede kim1a Ekspert
05. februar 2020 - 13:41 #4
Tænker en pivot?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
05. februar 2020 - 13:55 #5
Link gerne til et eksempel her i tråden som alle kan se.
Avatar billede kim1a Ekspert
05. februar 2020 - 19:39 #7
Din sti melder fejl - måske noget med =personal (du mangler måske at lave offentligt link)
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
06. februar 2020 - 14:54 #9
Når du indtil videre ikke har modtaget løsningsforslag har du så overvejet om det eventuelt kan skyldes, at det (i hvert fald for mig) er aldeles uklart, hvad det er du ønsker.

Du uploader en fil, men såvidt jeg kan se er det eneste data der findes i filen et "X" i celle J10. Det er ikke til meget hjælp.

Hvorfor giver du ikke eksempler på data og manuelt indtastede eksempler på det du ønsker der skal komme ud af det. Der er med stor sandsynlighed ikke nogen her der har lyst til at sidde og gætte på, hvad det kan være, du mener.
Avatar billede RHB Juniormester
07. februar 2020 - 08:51 #10
fik  det til at virke med en pivot, er ikke så kønt som jeg gerne ville have det til at være men kæmper lige lidt videre med det