Avatar billede mort1 Ekspert
07. februar 2020 - 18:16 #1
Kender ikke de viste, men husk at det ikke er alle, som kan anvendes, hvis du benytter trådløs opladning.
Avatar billede Sibro Novice
17. februar 2020 - 11:36 #2
Hos SparePart.dk er alle Samsung Galaxy S9 covers på nuværende tidspunkt på tilbud til under 100 kr. Det meste af udvalget, er dog flip covers:
https://sparepart.dk/samsung-galaxy-s9-cover-102031/
Avatar billede mort1 Ekspert
17. februar 2020 - 12:37 #3
Den første ligner en, som min hustru bruger til hendes, og som kan bruges til trådløs opladning. Den næste har jeg selv prøvet, den er ikke til trådløs - Priserne ser fornuftige ud.