Avatar billede Søren Nielsen Praktikant
12. februar 2020 - 11:09 Der er 6 kommentarer

Google fotos

Hej Computerworld
Jeg deler mange af mine billeder i Google foto i Google maps, men efter jeg har fået ny pc kan jeg ikke dette fra min pc mere
På min pc. får jeg kun følgende muligheder når jeg prøver at dele et billede: Opret link, Facebook og Twitter op som muligheder, det skal nævnes at jeg ikke har en Twitter konto
På min mobil kan jeg godt dele billeder, uden problemer
Jeg er logget in på min Google konto på både pc og mobil
Er det nogen som hjælpe mig med dette?
vh Søren Nielsen
Avatar billede mort1 Ekspert
12. februar 2020 - 13:45 #1
Kunne godt se ud som om Google er ved at "stramme grebet om os", så man skal have en Google konto for at kunne få tilsendt billeder fra Google Foto - Der er dog stadig mulighed for at hente billederne, og sende dem fra din egen pc. Eller oprette et link til et album, som eventuelt kan oprettes til lejligheden.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
12. februar 2020 - 16:22 #2
jeg forstår ikke helt hvordan google maps kommer ind i billedet? Jeg har intet problem med at dele et album fra google fotos med andre. Når jeg prøver at dele får jeg ganske rigtigt de samme tre muligheder som du siger, men øverst i samme rubtik  har jeg muligheden for at "sende i Google Fotos" og skrive navn etc. på den, jeg vil dele med. Får du ikke dette frem??
Avatar billede Søren Nielsen Praktikant
12. februar 2020 - 16:42 #3
Jeg lægger billeder fra Google foto ind i Google maps og dette har jeg kunnet både fra pc og mobil, men nu kan jeg kun fra min mobil
Og jo jeg får også denne rubrik frem hvor jeg kan dele billeder med andre, men her kan du ikke dele med Google maps
Avatar billede mort1 Ekspert
12. februar 2020 - 17:08 #4
Det skal kunne lade sig gøre, Søren Nielsen - Læs de to nedenstående tekster.

1. billede:  https://ibb.co/xJ1x2ps
2. billede:  https://ibb.co/56rgQhb
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2020 - 10:04 #5
Jeg har  heller ikke muligheden for at dele i maps. Tvivler på jeg nogensinde har haft muligheden!
Avatar billede Søren Nielsen Praktikant
13. februar 2020 - 11:36 #6
Hej John
Tak for svar, tro mig det har man kunnet og som jeg skriver kan jeg stadig dette fra mobilen
Her kommer der en masse apps som man kan dele i som: Maps, Messenger, WatsApp, Skype, Linkedin, Snapcat osv. bare for at nævne nogle
Den samme mulighed har jeg haft fra min pc