Avatar billede swaco Seniormester
14. februar 2020 - 18:01 Der er 3 kommentarer

adressekartotek

hej hvordan laver man en adresseliste i excel, som man kan overføre til outlook 365 med navne og email adr.
Avatar billede supportsiden Professor
16. februar 2020 - 11:09 #1
Eksporter din adresseliste fra outlook til .csv fil. Brug så denne som model ved at importere til excel.
Når du er færdig i excel, så eksporter til .csv so så importeres til outlook
Avatar billede swaco Seniormester
16. februar 2020 - 14:59 #2
Hej
har tjekket kan ikke finde noget med csv fil, hverken i excel eller i outlook
Avatar billede JackJazz Seniormester
17. februar 2020 - 09:59 #3
I Excel kan du gemme/eksportere som CSV når du vælger "Gem som".

I Outlook kan du importere CSV ved at vælge Importer/eksporter under Filer-kommandoen.